خودروبر کفی تریلی خودروبر کرایه خودروبر

بهترین روش حمل خودرو چیست

خودروبر تهران | بهترین روش حمل خودرو | 09125522967

بهترین روش های حمل خودرو در ایران !

امروز در خودرو بر تهران میخواهیم. در مورد بهترین روش حمل خودرو و بهترین روشها برای انجام این کار صحبت کنیم. بارها گفتیم. که انتقال و حمل خودروها برای چه منظور و به چه علتهای موجهی باید حمل شوند. و برای انجام اینکار نمیتوانیم خودمان به ماشین سواریمان فشار وارد کنیم. ماشین دیگری را بکسل کرده و به محل برسانیم. در این صورت نه خودروی خودمان و نه خودرو طرف مقابل دیگر همان خودرو قبلی نخواهد بود. پس برای کمتر کردن هزینه ها صرفه جویی در وقت و حفظ ایمنی خودروها. باید از افراد متخصص در این حوزه مدد خواست. در خودروبر برای اطلاع از ادامه متن همراه ما باشید.

شکل 1: خودرو بر تهران روشهای  حمل خودرو با یدککش و چرخگیر را نشان می دهد.

خودرو بر تهران

حمل خودرو

موارد مهم در حمل ماشین که نادیده گرفته می شوند

برای نقل و انتقالات خودرو از بسیاری از خودرو بر ها میتوان بهره جست. اما نه هر خودروبری. به طور مثال خودروهایی که سپری از جنس فایبرگلس دارند. هرگز آنها را با یدککش حمل نمیکنند. چه با جرثقیل و چه به صورت بکسل. چون این نوع حمل به این قسمت و جلوبندی ماشین آسیب جدی وارد میکند. یا ماشین های دو دیفرانسیل و یا دفرانسیل جلو و دفرانسیل عقب. هر کدام باید به نحو خاصی و با خودرو بر مخصوص به خود حمل شوند. به طور مثال در خودروهایی که دو دفرانسیلی هستند. هرگز از یدککش استفاده نکنید. آن هم به این دلیل که در این خودروها هر چهار تایر باهم در حال حرکتند. و اگر دو چرخkhodrobar1 را بالا بکشیم دو تایر دیگر هنوز در حال چرخش هستند. گیربکس خودرو سعی در قفل کردن دو تایر بر روی زمین میکند پس موجب خورد شدن داخل گیربکس میشوند.

بهترین روش حمل خودرو در این زمان کفی خودروبر متحرک است. پس خیلی مهم و مرتبط است. که در زمان تماس و درخواست خدمت در خودروبر حتما نوع ماشین را درست عنوان کنید. زیرا تیم متخصص و نیروهای با تجربه در خودروبر تهران، طبق گفته های شما خود را تجهیز کرده. به محل حادثه و یا درخواست حمل خودرو می آیند. پس در اعلام نوع خرابی خودرو ویا به طور عام تقاضای  حمل خودرویتان. حتما نوع خودرو و مشکل خودرو را به طور کامل ذکر نمایید. با عنایت به اینکه تمامی خدمات تعمیر در جاده را نمیتوان پوشش داد. تمامی امداد خودروها یک تعداد کمی از تعمیرات سیار را خدمت رسانی میکنند. اگر اشکال ماشین عمیق و قابل خواباندن خودرو باشد باید آن را حمل کنند. که در هر صورت در بهترین روش حمل خودرو باید ماشین حمل خودرو مخصوص حمل ماشین شما باشد.

حمل ماشین

تفاوت در نوع خودروبر ها به نسبت نوع ماشینها

با توجه به انواع خودرو، بهترین روش حمل خودرو نوع یدک کش یا خودروبر تغییر میکند. یدک کشهای ماشین های سبک من جمله مزدا، وانتها و نیسان می باشند. برای حمل خودروهای نیمه سنگین باید از کامیون، کامیونت خاور و … استفاده کرد. برای ماشینهای سنگین هم که قطعا باید ماشینهای به مراتب قوی تر و یا حداقل هم وزن همان خودروها را به کمک فرستاد. مثل ترانزیت تریلی و ده تن و کفی و … . خودروهایی که نباید از طرق مذکور حمل بشوند. یا باید توسط نیسان چرخگیر از دو تایر جلویی حمل شوند و یا از راه دو تایر عقب خودرو . به صورتی که تایرها در یک چرخگیر قفل میشوند. تا بدون آسیب به جلوبندی خودرو و با روش خاص آن را تا خودرو بر حمل کنند.

یا خودرویی که باید با کفی خودروبر متحرک حمل شود. به صورتی که کفی متحرک پایین آمده و زیر تایرها قرار گرفته تا خودرو بر روی آن حرکت کند. و به صورت خاصی خودرو را بر روی خود میکشد. تایرها را بر روی دندانه های کفی قرار داده تا کمترین حرکت در خودرو به وجود بیاید. بعد از آن تایرها را قفل میکنند. در خودروبر تهران اینگونه خودرو به طور بسیار ایمن و بیخطر در جاده هر مقدار مسیر را میتواند طی کند. بسیاری از این خودروها را به قصد جابجایی از یک شهر به شهر دیگر میخواهند حمل کنند. بنابراین می توانند از خودروبر تکی یا خودروبر چندتایی بهره بجویند. پس این را بخاطر بسپارید اگر خودتان سر رشته ای از این فعالیتها ندارید. باید کارتان را به کاردان آن حرفه برای بهترین روش حمل خودرو بسپارید. Khodrobar1 با کادر مجرب و شایسته در خدمت شماست.

شکل 2: بهرین روش حمل خودرو را نشان میدهد

بهترین روش حمل خودرو

روش حمل خودرو

توجه به مشاوره ی نیروهای متخصص در خودروبر تهران یا امداد خودرو ها

در مواردی پیش آمده است که صاحب خودرو. بدون در نظر گرفتن نوع خودرو و یا کمترین هزینه. صرفا یک نوع یدک کش یا جرثقیل را درخواست نموده اند. که برای خودرو اصلا مناسب نیست. و به مشاوره نیروهای متخصص خودروبر توجهی ننموده اند. در این شرایط ما اعمال فشاری بر مشتری نداریم و صرفا به او تذکر میدهیم. اگر در مورد موضوع تخصصی ما تجدید نظر نکردند، همان ماشین درخواستی را برای مشتری میفرستیم. باید بخاطر بسپارید عواقب توجه نکردن به مشاورات تیمهای امداد خودرو و متخصین این رسته. به عهده ی خود سفارش دهنده می باشد. و هیچ اشتباهی متوجه خودرو بر تهران نخواهد بود. تیم خودرو بر در طی سالها تجربه و بیش از پانصدهزار تجربه ی موفق توانسته بیشترین محبوبیت را بدست آورد.

ما مسئولیت پذیری و اخلاق حرفه ای را سرلوحه کار قراردادیم و اطمینان خاطر شما موجب بهبود روند کار و افزایش رضایت شما خواهد بود. در khodrobar1 همراه ما باشید.

بهترین روش حمل خودرو

منبع گوگل

سوالات متداول

حمل ماشین به چه طریقی انجام می شود؟

حمل خودرو به وسیله یدک کش ، حمل خودرو کفی ، تریلی حمل خودرو امکان پذیر است ، کلیه وسایل نقلیه استاندارد ، مجهز و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

آیا ماشین بیمه و بارنامه می گردد؟

در سرویس های درون شهری در واقعیت چیزی به نام بیمه و بارنامه وجود ندارد و متاسفانه یک ترفند برای دریافت هزینه بیشتر از مشتری است اما در سرویس های برون شهری کلیه خودروها بیمه و بارنامه دولتی معتبر می گردد.

چگونه از سلامت خودروی خود در حین حمل و نقل مطمئن باشیم؟

اول ) خودروی مخصوص حمل استاندارد و مجهز و دارای کارت هوشمند باشد. دوم) راننده مجرب و دارای کارت سلامت باشد. سوم) محموله بیمه و بارنامه معتبر دولتی گردد. چهارم ) خدمات حمل و نقل خودرو از شرکت معتبر دریافت گردد.

حمل خودرو به جه صورت است؟

خودروبر تهران به شهرستان به طور ایمن و با خودرو بر های مخصوص انجام میشود

درباره ی administrator

مطلب پیشنهادی

خودروبر

شرکت خودروبر تهران

مشکلات جامع خرابی خودرو از نظر شرکت خودروبر تهران ! در مقاله قبلی خودروبر تهران در مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خودروبر کفی تریلی خودروبر کرایه خودروبر