خودروبر کفی تریلی خودروبر کرایه خودروبر

شرکت خودروبر تهران

مشکلات جامع خرابی خودرو از نظر شرکت خودروبر تهران !

در مقاله قبلی خودروبر تهران در مورد یکسری از مشکلات خودرو در جاده سخن به میان آوردیم. از جمله ی این مشکلات ذکر کردیم. آنکه باید از ابتدای خرید خودرو توجه خاصی به هر نوع صدا و بویی در خودرو داشته باشید. چون خودرو به خودی خود بوی خاصی ندارد. ولی زمانی که یکی از قطعات از روی اصطحلاک به مشکل بر میخورد. در داخل کابین خودرو بوی خاص یا صداهای عجیب و غریبی به راه می اندازد. که اگر راننده فردی هوشیار و باهوش باشد. زمانی که کمی تغییر در این موارد احساس کرد. میفهمد که خودرو دچار یک ایرادی شده.

زمانی که میدانید نمیتوانید به هر دلیلی ایرادات را تشخیص دهید باید با یک مکانیک مشکل را مطرح کنید. یا هر چند وقت یکبار خودرو را به او نشان دهید.اگر در حفظ و نگه داری آم ماشین سهل انگاری کنید. در آخر قطعا در جاده نیاز به بهترین شرکت خودروبر دارید تا خودرو را برای شما برای مکانیک حمل کند. در خودروبر مقالات زیادی برای آشنایی با انواع خودروبر و وظایف آنها و نحوه ی کارکردشان آورده شده. برای آشنایی با این مفاهیم دنبال کننده ی سایت khodrobar1 ما باشید.

عدم توجه به نیازهای خودرویی که بر آن سواریم !

در خودروبر تهران سالهاست که موارد زیادی از خرابی های خودرو در جاده های متفاوت گزارش شده. اکثر این خرابی ها از قبل تدارک دیده شده بودند. راننده ها با علم به اینکه این مشکل یک روز سر باز خواهد کرد. با ماشین خود کج دار و مریض راه می آمدند. چون به زبان خودشان اکثر مکانیک ها فقط میخواهند کارهای اضافه برای خودرو انجام دهند. مورد آن نیست که مکانیک صرفا میخواهد سودی ببرد. که قطعا یک درصد کمی را شامل میشود. اما دلیل بزرگتر آنست که مکانیک به علت تخصصی که در قطعات دارد. عیب و ایرادات ماشین را از قبل میبیند اما شما به آن وضوح هرگز نمی بینید. و گفته های آن را تایید نخواهید کرد.

مساله اینست که اگر از روز اول مشکلات خودرو و علائم متفاوت را پشت گوش نمی انداختید و سرسری نمیگرفتید. الان این مشکلات را نداشتید. و مجبور به کجدار مریض راه آمدن و استفاده از بهترین شرکت خودروبر بدلیل گیر کردن در خیابان نمی شدید. پس به خودتان و خودرویی که بر آن سوارید. و 90 % مشکلات روزمره تان را با آن راه می اندازید اهمیت دهید. و به مشکلات آن توجه کنید. شکل 1 خودروبر تهران سولفاته شدن باطری خودرو را نشان میدهد.

خودرو بر

خودروبر تهران

بیشترین مشکلاتی که امکان بروز دارند را بدانید !

علائم یا بیشترین خرابی ها را در این بند از زبان خودروبر تهران خواهیم گفت. بهترین شرکت خودروبر در تهران گاها گزارشاتی از یکسری موارد تکراری در جاده آورده اند که در ادامه می آوریم. ایرادهای الکتریکال مثل شارژ باطری و تا  سوختن فیوز بسیار گزارش شده. مشکلات باطری خودرو از کجا نشات میگیرد؟ چه زمانی میتوانم تشخیص دهم که باطری ماشین دارد به پایان خود نزدیک میشود؟ اولی علائم  در محدوده ی استارت زدن شکل میگیرد. زمانی که ماشین را در یک مدت نسبتا بلند خاموش نگه میدارید.  مثلا یک روز. در روز بعد استارت نمیخورد. یا در یک روز استارت درست کار میکند اما در روز دیگر نه. اینها علائم استارت هستند. نشان دهنده ی اینکه باطری دارد خراب میشود.

خودرو بعد از خاموش شدن به اصطلاح اگر دشارژ میشود. به آن دلیل است که یا یک مدار معیوب قدرت باطری را کم میکند. یا در یکی از ساختارهای الکتریکی ماشین مشکل پیش آمده. یا عمر باطری به نهایت رسیده. چهار یا پنج سال عمر نهایی آن است. باید الکترولیت باطری را مدام چک کنید. یا پایه های نگهدارنده را که لرزش اضافی را از باطری بگیرند. از بیشترین تماس ها با خودروبر استارت نخوردن خودرو و به دنبال آن خالی شدن باطری گزارش شده. این را باید در فرهنگمان بگنجانیم که هر چیزی را که تهیه میکنیم نیاز به مطالعه در آن داریم.  نگهداری از وسایل الکترونیکی یکی از مهم ترین آنهاست. خودرو وسیله ای است که اگر مشکلات جدی بر آن وارد شود به شما آسیب جدی هم میتواند بزند. این را از بهترین شرکت خودروبر به خاطر بسپارید.

خرابی خودروبر

عوامل موثر در خرابی باطری خودرو به مرور زمان

  • اشتباهات فردی: مثل خاموش نکردن چراغ داخل ماشین. خودروبر تهران به شما توصیه میکند در صورت خوابیدن در مسیرهای طولانی اگر میخواهید داخل اتومبیل استراحت کنید. چراغ های آن را خاموش کنید و تا جایی که میشود در جای امن استراحت کنید.
  • نظام شارژی ناقص: دینام موظف به تامین برق باطری ست. در مواردی قطعات دیگر فرسوده اند و به دینام فشار می آورند.
  • ایجاد مانع در مکش برق : مثلا دزدگیر ماشین یا رادیو و بخاری و … از برق باطری شما استفاده میکنند. اگر در اجزای این قطعات اشکالی باشد میتواند در طول چند ساعت باطری ماشینتان را خالی کند.
  • دمای بالا : موجب سولفاته شدن باطری و حتی سوختن آن در صورت پیگیری نکردن. بهترین شرکت خودروبر در تهران این توصیه را دارد اگر بوی تخم مرغ گندیده احساس کردید. این یک علامت خطر است. سریع در یک جای امن پارک کنید. ماشین را مدت طولانی خاموش نگه دارید. با وسایل حفاظتی و دستکش کابل منفی را از آن جدا کنید. اگر سرپوش دارد آن را بازکنید و مقدار آب را بررسی کنید. اگر کم شده به آن کمی آب مقطر اضافه کنید. تا زمانی که ماشین خنک نشده ماشین را روشن نکنید.
  • رانندگی های کوتاه مدت: مثلا در یک روز چند جا رفتن و روشن خاموش کردن مداوم خودرو در طول یک روز

بلبرینگها در تایر ها و وزن خودرو  چه نقشی را ایفا میکند ؟

مورد بعدی در خودروبر تهران خورد شدن بلبرینگهای تایرها و پرتاب شدن تایر و چپ کردن یا غلط خوردن خودرو است.  زمانی که صداهای عجیب یا زوزه کشیدن چرخها در سرعت بالا را سرسری بگیریم. میتواند به مرگ خودمان یا سرنشینان هم منجر شود.  شکل 2بهترین شرکت خودروبر پیچ های مسئول نگه داری خودرو را نشان میدهد. باورتان میشود که این پیچ ها در تعداد 3 و یا 6 تا در ماشین وجود دارد؟ تصور کنید که این چند پیچ چند کیلو بار را باید در سرعت بالا نگه دارند. پس برای شناخت و اصطحلاکات آن وقت بگذارید. در khodrobar1  متاسفانه چندین گزارش مرگ و میر به این دلیل گزارش شده. پس از طرف خودرو بر ارسلان از شما خواهش میکنیم. به علائم صداهای اضافه بوهای غیر طبیعی و یا هواهای اضافه در خودرو توجه زیادی کنید.

شرکت خودروبر

بهترین شرکت خودروبر

در آخر درمورد باطری خودروی شما باید بگوییم اگر میخواهید بگویید فوقش یک باطری دیگر میخرم. یا باطری به باطری میکنم. شما فقط به باطری آسیب نمیزنید. بلکه مقدمه ی آسیبهای بعدی را رقم میزنید. خودروبر بهترین شرکت خودروبر در تهران همواره سفر خوشی را برای شما در جاده ها آرزو میکند. khodrobar1

منبع گوگل

سوالات متداول

حمل ماشین به چه طریقی انجام می شود؟

حمل خودرو به وسیله یدک کش ، حمل خودرو کفی ، تریلی حمل خودرو امکان پذیر است ، کلیه وسایل نقلیه استاندارد ، مجهز و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

آیا ماشین بیمه و بارنامه می گردد؟

در سرویس های درون شهری در واقعیت چیزی به نام بیمه و بارنامه وجود ندارد و متاسفانه یک ترفند برای دریافت هزینه بیشتر از مشتری است اما در سرویس های برون شهری کلیه خودروها بیمه و بارنامه دولتی معتبر می گردد.

چگونه از سلامت خودروی خود در حین حمل و نقل مطمئن باشیم؟

اول ) خودروی مخصوص حمل استاندارد و مجهز و دارای کارت هوشمند باشد. دوم) راننده مجرب و دارای کارت سلامت باشد. سوم) محموله بیمه و بارنامه معتبر دولتی گردد. چهارم ) خدمات حمل و نقل خودرو از شرکت معتبر دریافت گردد.

حمل خودرو به جه صورت است؟

خودروبر تهران به شهرستان به طور ایمن و با خودرو بر های مخصوص انجام میشود

درباره ی administrator

مطلب پیشنهادی

خودروبر

جابجایی خودروبر تهران

مهمترین شرایط برای حمل و جابجایی خودروبر ! جابجایی خودروبر شرایط متفاوتی برای حمل خودروبر تهران باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خودروبر کفی تریلی خودروبر کرایه خودروبر